D.U.K

Mano paskyra

Ar reikia užsiregistruoti norint pateikti užsakymą?
Ne, nebūtina turėti prisijungimo vardą ir slaptažodį. Pirkti galite be registracijos. Tačiau pasirinkę šią parinktį negalėsite patikrinti savo užsakymų istorijos. Užsisakydami vėliau turėsite dar kartą užpildyti pristatymo duomenis. Taip pat negalėsite pasinaudoti jokiomis nuolatiniams klientams taikomomis akcijomis.
Ar galiu pakeisti arba papildyti adresą, kurį pateikiau registruodamasis?
Savo adresą galite bet kada pakeisti. Jums tereikia prisijungti, kad galėtumėte redaguoti savo profilį ir atlikti atitinkamus pakeitimus.
Kaip užsiregistruoti internetinėje parduotuvėje?
Norėdami užsiregistruoti parduotuvėje spustelėkite „Sukurti paskyrą / prisijungti“, tada „Kurti paskyrą“. Kitame etape pateikite visus reikiamus duomenis. Spustelėjus „Registruotis“ bus išsiųstas el. laiškas su aktyvinimo nuoroda.
Ar gali taip nutikti, kad mano paskyra būtų užblokuota?
Pažeidus Taisykles parduotuvės administratorius turi teisę užblokuoti kliento paskyrą. Jei norite pateikti paaiškinimus, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu.
Kokiomis valandomis galiu susisiekti su Internetinės parduotuvės telefonu?
Pagalbos darbuotojai dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9.00 iki 17:30 val.
Kaip galiu atkurti savo paskyros slaptažodį?
Jei kyla problemų prisijungiant prie savo paskyros, spustelėkite „Sukurti paskyrą / prisijungti“ ir naudokite parinktį „Pamiršote slaptažodį?“ Jūsų bus paprašyta įrašyti registruojantis panaudotą el. pašto adresą, į kurį jums atsiųsime naują slaptažodį.

Pirkiniai

Kaip kuo greičiau surasti norimą produktą?
Naudokite parduotuvės paieškos laukelį ir įrašykite ieškomos prekės pavadinimą arba naršykite pagrindiniame meniu norėdami pasirinkti jus dominančias kategorijas.
Ką daryti, jei negavau pirkimo patvirtinimo el. laiško?
Jei turite paskyrą – visa informacija apie užsakymą yra užsakymų istorijos skirtuke, tai pasiekiama prisijungus. Norėdami pateikti užsakymus be registracijos susisiekite su Internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo centru nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9.00 iki 17:30 val.
Ar galiu pašalinti pateiktą užsakymą?
Užsakymas siunčiamas įgyvendinti iškart po jo pateikimo. Nėra galimybės atšaukti užsakymo. Apie atšaukimą galite informuoti Klientų aptarnavimo skyrių el. paštu arba telefonu – ši informacija sustabdys siuntimą, jei paketas dar nebuvo išsiųstas.
Ar galiu ką nors pakeisti užsakyme?
Remiantis Internetinės parduotuvės taisyklėmis, mes negalime keisti jau pateiktų užsakymų. Neapmokėjus, užsakymas bus anuliuotas.
Koks yra užsakymo įgyvendinimo terminas?
Užsakymo įgyvendinimo terminas yra 3 -5 darbo dienos nuo užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo gavimo (pirmadienis–penktadienis). Siuntos siunčiamos per kurjerį.
Ar galiu grąžinti įsigytą produktą?
Skambinkite, pagalbos darbuotojai dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9.00 iki 17:30 val.
Ar galiu grąžinti įsigytą produktą?
Skambinkite, pagalbos darbuotojai dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9.00 iki 17:30 val.

Siuntimas ir pristatymas

Ar aš galiu asmeniškai atsiimti prekes, užsakytas internetinėje parduotuvėje?
Taip. Adresu Vilniuje – 365 kemperiai Lubinų g. 12A, Avižieniai 14180 Vilnius I–V: 9:00–17:30
Kokios yra siuntinio pristatymo išlaidos?
Pristatymo kaina yra, – atsižvelgiant į pasirinktą pristatymo būdą.
Ar galiu užsisakyti prekę konkrečiai datai?
Taip, jei pristatymas vyksta per kurjerį. Pateikdami užsakymą komentaruose įrašykite jus dominančią datą.

Mokėjimai

Kokie yra mokėjimo už įsigytas prekes būdai?
Atsiskaityti už prekes internetu galima tik elektroniniu (bankiniu) pavedimu arba kortele atsiimant fizinėje parduotuvėje Vilniuje.
Ką turėčiau daryti, jei pasirinkau mokėjimą ir jo neapmokėjau?
Spustelėkite informaciją, esančią užsakymo pateikimo patvirtinime. Jei nebus sumokėta, užsakymas bus automatiškai atšauktas.

Pretenzijos

Ką daryti, jei užsakytos prekės mane pasiekė sugadintos?
Pirkėjas, norėdamas pateikti pretenziją, gali paskambinti arba atvežti/ nusiųsti produktus Pardavėjo adresu. Prie grąžinamų prekių klientas turi pridėti kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą. Pretenzija, kurioje turėtų būti išsami priežasties ir kliento lūkesčių aprašymas, bus išnagrinėtas per 14 dienų nuo pateikimo dienos. Jei pretenzija nepriimama, prekės bus grąžintos klientui kartu su išvada, kad yra nepagrįsta.
Krepšelis
Prisijungti

Dar neturite paskyros?

Sukurti paskyrą

Slapukai

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai siekiant pagerinti lankytojų patirtį taip pat renkant lankytojų duomenis statistikos tikslais. Kaip naudojami jūsų duomenys galite susipažinti mūsų privatumo politikos puslapyje.

Prenumeruokite naujienas!

Užsiprenumeruokite Kemperiai 365 naujienas ir gaukite naujausius specialius pasiūlymus, informaciją apie naujas prekes pirmieji! Taip pat kiekvienam naujam prenumeratoriui suteikiame pirmą 10% apsipirkimo nuolaidos kodą kaip dovaną!

Naujienlaiškio blokas